luni, 11 mai 2009

Tic-Tac!

Tic-Tac! Tic-Tac! Atat de multa prospetime cu doar doua calorii…Nu, nu o sa scriu aici despre bomboane mentolate ci despre ceasuri.Deci ce face un politist ca sa aiba respiratia proaspata intotdeauna?Nu , nu tine un ceas in gura , probabil mesteca o guma, ceasul il foloseste ca sa-i arate cat este ora, in principiu.
Si daca tot e vorba de ceasuri, ceasul acesta (sau unul din gama aceasta) l-as face cadou sotiei mele.De ce? Sa va explic: daca ati dat click pe link ati vazut cum arata.E de domeniul “future/sci-fi" si cred ca ar face-o pe sotia mea sa se simta ca in Star Trek.
Ideea e ca ar mai alunga monotonia discutiilor noastre familiale.Astfel vechile ei replici ar suna cam asa:
“Teleporteaza-ti fundul ala in bucatarie sa cureti niste cartofi si mai lasa naibii cyberspatiul”
“Propulseaza-te pana afara si du gunoiul!”
Cand mergem cu masina: „Ti s-a blocat piciorul pe acceleratie?Nu vezi cu cati warpi mergem?mai avem un pic si facem saltul in hyperspatiu…chiar vrei sa te ia klingonienii cu radarul?”
Dimineata cand ii va suna ceasul: „Hai putoare, termina cu levitatul si pleaca odata la munca!“
Seara in asternuturi: “C’mon Mr. Spock,is kind of late.Set IT on Turbo Mode!”
Iar in serile cand voi ajunge acasa mai tarziu decat trebuie si eventual un pic drojdit: “Unde ai umblat pana la ora aceasta?Nu vezi cat e ceasul?( in timp ce imi arata mana impodobita cu ceasul)” Iar eu sa-I raspund: “Il vad…hac!...da’ sa mor daca imi dau seama ce ora arata ,Capitane Picard….hac!”



Acest articol participa la "concurs visurat.ro" :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu